Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 14 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Στην αρχή το δικαίωμα υπαναχώρησης από εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – αναφέρει ότι ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα γιατί απλώς αλλάξτε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων ( 14) ημέρες από την παραλαβή τους.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση όπως όταν το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:

  • Δωροκάρτες

για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε μια απόδειξη ή απόδειξη αγοράς. Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερική επιστροφή χρημάτων:

  • Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν εξαρτήματα χωρίς δική μας ή δική σας ευθύνη.

Επιστροφές Χρημάτων

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το προϊόν που επιστράφηκε. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής εντός ορισμένου αριθμού ημερών.


Καθυστερημένα ή μη επιστρεφόμενα προϊόντα

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε ξανά πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων. Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και εξακολουθείτε να μην έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@technisoft.gr.

Προϊόντα σε προσφορά

Επιστροφές χρημάτων επιτρέπονται μόνο για προϊόντα κανονικής τιμής. Τα είδη πώλησης με έκπτωση ή προσφορά δεν μπορούν να επιστραφούν.

Αντικαταστάσεις

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με το ίδιο αντικείμενο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@technisoft.gr και ταχυδρομήστε το προϊόν σας στη φυσική διεύθυνση που θα σας δώσουμε.

Δώρα

Εάν το προϊόν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και στάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.

Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά τη στιγμή της αγοράς ή εάν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας

Αποστολές & Επιστροφές


Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@technisoft.gr και ταχυδρομήστε το προϊόν σας στη φυσική διεύθυνση που θα σας δώσουμε.

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με παρακολούθηση ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@technisoft.gr για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και προϊόντων.